کد خبر: ۶۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
مدیرعامل سایپایدک:

کمبود قطعه در نمایندگی‌های سایپا وجود ندارد

مدیرعامل سایپایدک گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کمبود قطعات در نمایندگی‌های سایپا وجود ندارد.
 

به گزارش خودروکار به نقل از سایپانیوز، اردلان حسینی در نشستی با مدیران نمایندگی‌های استان‌های همدان و لرستان، با اشاره به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط سایپایدک برای نخستین بار، تاکید کرد: سربلندی و افتخار سازمان خدمات پس از فروش سایپا مدیون ارائه خدمات با کیفیت توسط شبکه نمایندگی‌ها به مشتریان عزیز است. شبكه نمایندگی‌ها، نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی مشتریان دارند و به عنوان همكار و شریك تجاری، انتظار داریم كه با ارائه خدمات با كیفیت بالا، رضایت مشتری را تا حد امكان كسب كنند.

حسینی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های منسجمی كه در سایپایدك انجام شده، توانستیم ركورد فروش قطعات یدكی را افزایش دهیم و در حوزه رضایتمندی مشتریان به رتبه یك برسیم. كسب این موفقیت‌ها بدون همراهی و همكاری نمایندگی‌ها و پشتیبانی کامل مدیریت محترم عامل گروه خودروسازی سایپا، به دست نمی‌آمد.

مدیرعامل سایپایدک همچنین به ظرفیت بالای پذیرش خودرو در نمایندگی‌های سایپا اشاره کرد و گفت: مشتریان گروه خودروسازی سایپا در هر جای ایران که باشند می‌توانند با استفاده از سیستم نوبت‌دهی آنلاین، در زمان مناسب و دلخواه خود به نزدیکترین نمایندگی مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به‌ تلاش‌های مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برای ورود خودروهای جدید به چرخه محصولات گروه سایپا، این اتفاق را موجب تقویت کسب و کار شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش برشمرد و گفت: افزایش سهم سایپایدک از بازار قطعات یدکی از مهمترین برنامه‌های ما در سال جاری است که با همراهی نمایندگی‌ها قطعا محقق خواهد شد.

حسینی گفت: برای رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، باید به تعریف كسب و كارهای جدید در این حوزه نگاه ویژه‌ داشته باشیم و خواسته‌های مشتری را در این كسب و كارها در نظر بگیریم.

‌مدیرعامل سایپایدك در ادامه با اشاره به نقش موثر رونق كسب و كار در اقتصاد شبكه، افزود: در برنامه‌ریزی‌هایی كه برای شبكه در سطح گروه خودروسازی سایپا و همچنین سایپایدك انجام شده، توجه ویژه‌ای به اقتصاد شبكه داشته‌ایم كه نتایج آن در آینده نزدیك نمایان خواهد شد.

در پایان این نشست از نمایندگی‌های برتر استان‌های همدان و لرستان و همچنین فروشندگان برتر کارت طلایی و کارشناسان فنی برتر با اهدای لوح قدردانی شد.

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار